Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  ابتلای بیمار به شپش - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۲,۸۱۳ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

ابتلای بیمار به شپش

+3 امتیاز
-    درود بر شما. اگه کسی مبتلا شد ، پزشک این را چه طور تشخیص می دهد در واقع چگونه متوجه ابتلای بیمار به شپش می شود ؟مرسی از شما و سایت علمی و خوبتون.
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۰۷:۳۸:۲۰ در زیبایی از mahsa68 (310 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
تست شپش با دیدن هست ، همان تخم شپش و حشره ی آن هست و علائمی که بیمار دارد . بیمار می گوید من خارش دارم ، سرم شدیداً خارش دارد . حالا ما معاینه می کنیم حالا ممکن است چند دانه آلودگی حالت عفونت در داخل سر او ببینیم ، ممکن است یک سری پاپول های خارش دار ، ضایعات قرمز خارش دار پشت گردن او ببینیم ممکن است خود حشره را پیدا کنیم . در آن هایی که بهداشت آن ها خیلی خوب هست و زیاد حمام می کنند ، خوب ما به سختی یک دو تا یا یه یا چهار تا تخم شپش لای مو های آن ها پیدا می کنیم و معمولا خود حشره رو خیلی به سختی می بینیم ولی آن هایی که یک کم بهداشت شان پایین تر هست ، خوب هم حشره را می بینیم هم تخم بیش تری می بینیم . به اصطلاح تشخیص این بیماری بالینی هست و با معاینه ی پزشک مشخص می شود .
و این که بعضی ها به درمان مقاوم می شوند بعضی ها از این شامپو ها استفاده می کنند ، خود شپش رفع می شود ولی تخم شپش می بینند که هنوز هست این دقیقا به خاطر این است که خیلی سال با بشر هست و این دارو هایی که استفاده می شود به مرور زمان یک حالت مقاومت گرفته است با این دارو ها . چون این ها حشره کش هستند در واقع ، ممکن است که این شپش بعد از یک مدتی مثلا به یک دارویی مقاوم بشود . ما از یک داروی دیگری استفاده می کنیم . باید داروی شان را مرتب عوض بکنند . گاه گداری ممکن است مجبور بشویم که بگوییم مو های شان را از ته کوتاه بکنند به اصطلاح مو های شان را از ته بتراشند به خصوص این که اگر پسر بچه باشد مشکل کم تر است بله ، می گوییم که مو های شان را کوتاه بکنند . گاهی اوقات برای این که این تخم ها کامل جدا بشوند از سر و مشکل بیمار حل بشود توصیه می کنیم که با یک روغن چربی مثل سس مایونز کاملا مو های شان را آغشته بکنند و روی سر شان بمالند ؛ این کمک می کند به درمان این بیماری .
پاسخ در ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۰۸:۰۴:۲۱ از dr.ashna (10,400 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۳۰/بهمن/۱۳۹۳ ۱۰:۲۱:۰۹ در زیبایی از سارینا اصغری (140 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
+2 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۲:۳۲:۳۲ در بیماری های عفوني از مومنی1350 (150 امتیاز)
+1 امتیاز
0 پاسخ
+3 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۰۷:۳۸:۲۶ در زیبایی از hesam22 (300 امتیاز)
???????
...